پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهاجران عصر یکشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

شعارسال: مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهاجران عصر یکشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، این مرکز ارائه خدمات بهداشتی در زمینی به وسعت هشت هزار متر مربع با زیر بنای ۵۰۵ مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد تومان احداث شده است.

۵۵ درصد از اعتبار احداث صرف شده برای ساخت این مرکز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ درصد توسط استانداری مرکزی و ۱۰ درصد مابقی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک تامین شده است.

گفتنی است این مرکز خدمات جامع سلامت شهری به طور شبانه روزی در حوزه های مامایی، تزریقات، امور تغذیه، روانشناسی، بهداشت محیط، خانواده و کار و همچنین دندانپزشکی خدمت رسانی می کند.

عملیات احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهاجران همزمان با دهه فجر سال ۹۵ آغاز شد و این پروژه در مدت ۱۸ ماه تکمیل گردیده و به بهره برداری رسید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 4385534،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین