پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: سوزاندن کاه و کلش در شالیزار‌های گیلان با مدیریت دستگاه قضایی در این استان تقریبا به صفر‌ رسیده است.

شعارسال : مطابق قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست به عنوان وظیفه همگانی بر عهده مردم و دولت است. در این خصوص نقش دادستان به عنوان مدعی العموم دارای اهمیت ویژهای است و مطابق قانون وظایف و اختیاراتی بر عهده وی قرار داده شده است؛ دادستان به عنوان حافظ حقوق عامه وظیفه اعلام جرم و تعقیب قانونی تخریب کنندگان محیط زیست را داشته و از جایگاه مدعی العمومی که بر عهده دارد از این حق شهروندان حفاظت می‌کند و در مواردی که حفاظت از محیط زیست ایجاب کند اقدام به صدور دستورات ویژه مانند تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع آلوده ساز و... با مجرمان محیط زیستی برخورد می‌کند.

جان احمد آقایی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان  در این زمینه اظهار کرد: سوزاندن کاه و کلش در شالیزار‌های گیلان بامدیریت دستگاه قضایی در استان تقریبا به صفر‌رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سوزاندن کاه و کلش و ضایعات آن باعث از بین رفتن سرمایه ملی، افزایش مصرف کود‌های شیمیایی، ایجاد ناراحتی برای بیماران تنفسی، کاهش قدرت حاصلخیزی خاک و کاهش دید رانندگان و تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی است، لذا باید در این خصوص تدبیر می‏‌شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 8شهریور 97، کدمطلب: 448557،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا دستگاه قضایی مخصوصاااا در این چند مدت نشون داد که حتی در پشت پرده ها هم پشت ملت هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
خداروشکر امیدوارم نظارت دستگاه قضایی ادامه پیدا کنه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین