پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
با اجرای طرح‌های بزرگ در وزارت جهاد کشاورزی طی شش سال گذشته حدود ۴ میلیارد دلار تراز غذای کشور مثبت شده و توان تولیدی و امنیت غذایی در کشور تقویت شده است.

شعارسال: معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در برنامه ششم توسعه، اجرای سالانه ۵۰۰ هزار هکتار طرح بهبود وضعیت خاک و توان حاصلخیزی در کشور پیش بینی شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در نشست بررسی ابعاد روند توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با هدف پایداری منابع پایه و تولید توضیح داد: علی رغم خشکسالی‌های شدید و کمبود بارندگی در چند سال گذشته به دلیل استفاده از بذور مناسب و سم و کود و نیز اجرای روش‌های نوین آبیاری که منجر به افزایش بهره وری آب شده است، توانسته‌ایم در بحث تولید گندم ۳ سال خودکفا باشیم.

او با اشاره به این که امسال هم پیش بینی بهتری نسبت به سال‌های قبل در تولید گتدم داریم، گفت: با اجرای طرح‌های بزرگ در وزارت جهاد کشاورزی طی شش سال گذشته حدود ۴ میلیارد دلار تراز غذای کشور مثبت شده و توان تولیدی و امنیت غذایی در کشور تقویت شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری ایانا، تاریخ انتشار: 21آذر 97، کدخبر:63950 ،www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین