پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
عضو مجمع نمایندگان استان همدان گفت: در بعضی استیضاح‌ها مجلس و دولت اخلاق را رعایت نکردند و ضرر کردیم و آن روزها، روز سیاه مجلس شد، اما جلسه نمایندگان با رئیس‌جمهور روز سیاه نبود.

شعار سال: حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه صحن مجلس در جلسه سوال از رئیس‌جمهور، فضای همدلی با دولت بود، اظهار کرد: شکل‌گیری تفکرهای دو قطبی در مجلس برای ارائه برنامه بسیار مثبت است و موجب تقویت کار می‌شود، اما در جایی که حرف از مطالبات مردم باشد، باید تمام توان را به‌کار بگیریم که رضایت و خواست مردم اولویت اول باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان اضافه کرد: مجلس در روز سؤال از رئیس‌جمهور از پوست حزبی و جناحی بیرون آمد و مردمی نظر داد، برای همین در مراجعه به مردم دیدیم که همه با نظر مجلس موافق بودند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه باید برای حفظ چنین فضاهایی در مجلس تلاش کنیم، گفت: در بعضی استیضاح‌ها متأسفانه مجلس و دولت، اخلاق را رعایت نکردند و ضرر کردیم و آن روزها، روز سیاه مجلس شد؛ اما جلسه نمایندگان با رئیس‌جمهور روز سیاه نبود و دود سفیدی از مجلس بلند شد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نشان داد برای حل مشکلات مردم اراده دارد و به دنبال فشار بر رئیس‌جمهور و به‌چالش کشیدن دولت نیست. ضمن اینکه مطالب را با زبان کارشناسی و محکم بیان می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه برخی سعی کردند فضای مجلس را ملتهب نشان دهند،‌ اما خلاف انتظارشان کار به‌خوبی پیش رفت، خاطرنشان کرد: کار آسانی نبود، در همان جلسه اخباری می‌رسید که سعی شده بود مسائلی دروغ‌ مطرح شود؛ اما تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم که این جلسه در شأن مجلس جلو برود و موفق شدیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 429641، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
ای بابا! مگه اون وزیری که استیضاح شد اخلاق رورعایت کرد در برابر ملت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین