پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
این اواخر بار دیگر زمزمه‌هایی در مورد حذف باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به گوش رسیده است. در همین راستا دیروز امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال از رفع مشکل این تیم و حضور قطعی آبی‌ها در فصل آتی لیگ قهرمانان خبر داده و دیروز هم حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد کاهش چشمگیر بدهی‌های باشگاه سخن گفته است.

شعار سال: گرشاسبی در این مورد به ورزش‌سه می‌گوید: «در بخش خطر حذف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ما بیش از ۱۳۰ پرونده داشتیم که از این تعداد ۱۲ مورد باقی مانده است که هزینه تسویه آن نزدیک به چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد. این بدهی‌ها چیزی نبوده که گرشاسبی به‌وجود بیاورد. این بدهی طی سالیان طولانی از بدو حضور باشگاه تا الان گریبان تیم را گرفته و ما موظف به پرداخت هستیم. جا دارد از عزیزانی که به عشق پرسپولیس بخشیدند تشکر کنم. عزیزانی که طلب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی را تنها با دریافت ۲۰۰ میلیون تسویه کردند. ما حدود ۱۲ میلیارد تخفیف گرفتیم. الان به قول ورزشی‌ها به دم قضیه رسیده‌ایم و اکنون به‌جایی رسیده که چهار میلیارد و اندی بدهی داریم و اگر تا چند روز آینده نتوانیم بپردازیم گریبان باشگاه را خواهد گرفت. عزیزان پرسپولیسی بدانند تا جایی که جان داشتیم وقت صرف کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم و اکنون هم پیگیر هستیم تا ان‌شاءالله این ۱۲ مورد که تنها سه، چهار مورد آن سنگین است به جمع‌بندی برسانیم و این خطر را برطرف کنیم. چون هنوز شلاق سنگین و دردناک محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی را هم ما و هم بازیکنان و کادرفنی با تمام وجود حس کرده‌ایم و دیگر توان تکرار آن را نداریم.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، شماره: 3434354

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین