پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
روزنامه الوطن قطر خبر داد که تهران یا دوحه میزبان جلسه سرنوشت ساز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین سهمیه ها در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده خواهد شد.
شعارسال: روزنامه الوطن قطر خبر داد که جلسه آخر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه نوامبر(آبان) در دوحه یا تهران برگزار می شود تا سرنوشت سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان سال آینده مشخص شود.

السد و الدحیل دو نماینده قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند که قرار است به ترتیب به مصاف استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران بروند. در این صورت نتایج این دیدارها سرنوشت ساز خواهد شد چون از منطقه غرب آسیا یا یک نماینده قطر یا یک نمانیده ایران به فینال این رقابت ها خواهد رسید. به همین خاطر جلسه تعیین سهمیه در ماه نوامبر در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود. در نتیجه دوحه یا تهران میزبان اجلاس سرنوشت ساز AFC برای تعیین سهمیه ها در سال آینده خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970525000283 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین