پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۳۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۲
در روزهای گذشته طرح جذب معلمان حق‌التدریس در شورای نگهبان رد شد. این معلمان خواستار اصلاح طرح در مجلس و تسریع روند کار هستند.

شعارسال: طرح الحاق یک ماده به "قانون تعیین تکلیفِ استخدامیِ معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی”، در شورای نگهبان به تصویب نرسید.

شورای نگهبان، بند 4 این ماده را مغایر با اصل 75 قانون اساسی تشخیص داد و طرح را برای اصلاح به مجلس بازگرداند.

معلمان حق‌التدریس که مدتهاست منتظر تصویبِ نهایی این طرح و اجرای آن هستند و بارها نیز تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند، می‌گویند: امیدواریم مجلس هرچه سریعتر وارد عمل شود و اصلاحات لازم را انجام دهد چراکه از انتظار خسته شده‌ایم.

این معلمان می‌گویند: رد شدن این طرح به خاطرِ «بار مالی» آن، منافع ما معلمان را مخدوش می‌کند؛ سال‌هاست با کم‌ترین مزایا و امکانات، مشغول تدریسیم؛ روا نیست که جذب ما از این هم طولانی‌تر شود.

این معلمان که نگران آینده شغلی خود هستند، از نمایندگان مجلس درخواست حمایت دارند و امیدوارند با انجام اصلاحات لازم، این طرح در شورای نگهبان به تصویب نهایی برسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران استخدام، تاریخ انتشار: 12شهریور1397 ، کدخبر: -: www.iranestekhdam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین