پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
نمایندگان مجلس با ارجاع طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس به کمیسیون آموزش موافقت کردند.
شعار سال: نمایندگان مجلس با ارجاع طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس به کمیسیون آموزش موافقت کردند.

طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار جلسه علنی امروز (سه شنبه) قرار گرفت.

با توجه به مخالفت نمایندگان با جزییات این طرح، پیشنهاد جایگزین آن به رای مجلس گذاشته شد که با آن مخالفت شد. همچنین علی لاریجانی رییس مجلس، اخطار علیرضا سلیمی نماینده محلات در مورد بار مالی این طرح را به رای مجلس گذاشت که نمایندگان به آن رای دادند.

رییس مجلس در ادامه گفت که با توجه به تصویب کلیات این طرح و مخالفت نمایندگان با جزییات آن و پیشنهاد کمیسیون فرعی و نیاز آن به دو سوم رای نمایندگان، ارجاع مجدد این طرح به کمیسیون آموزش به رای نمایندگان گذاشته می شود که نمایندگان با ۱۲۵ رای موافق، ۹۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر با برگشت آن به کمیسیون آموزش موافقت کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397 ، کدخبر: 97032210010 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین