پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۶۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص عدم به کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آئین‌نامه توسط آموزش و پرورش مشخص شود.

شعار سال: قاسم احمدی لاشکی در خصوص عدم به کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آئین‌نامه مشخص شود و به تفسیر نمایندگان یا تصویب قانون جدیدی نیازی ندارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش باید با برگزاری جلساتی مشترک آئین‌نامه مربوطه را تنظیم می‌کرد؛ در صورتی که آئین‌نامه تنظیم شود واژه تجمیعی تعریف می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا دلیل آموزش و پرورش برای عدم به‌کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی درست است، خاطرنشان کرد:بهانه‌ ی آموزش و پرورش برای به کارگیری سوادآموزان کم‌کاری بیش نیست.

قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف در شهریور ماه 95 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در مهر ماه به وزارت متبوع ابلاغ شده است.

در قانون مذکور از چهار گروه نام برده شده است ، از جمله آموزش دهندگان تجمیعی . بر این اساس کلیه آموزش دهندگانی که در فاصله سال‌های 1379 لغایت 1391 حداقل یک دوره به صورت تجمیعی (غیراز فرد به فرد) در دوره های مصوب(به جز مراکز یادگیری محلی )در سواد آموزی فعالیت داشته اند مشمول این قانون می‌شوند

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 31 خرداد 97، کد مطلب: 389468، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
اموزش و پرورش ما در مقطعی از تاریخ یکی از بی نظیر ترین سیستم های اموزشی بالاخص پرورشی رو داشت! این رکود برنامه ریزی شده ست!
شک ندارم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین