پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۴۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
گروهی از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ورودی بعد از سال ۹۲، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی با سردادن شعار‌هایی خواستار حمایت نمایندگان به منظور استخدام و تعیین تکلیف وضعیت خود شدند.
شعار سال: تعدادی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در اعتراض به تعیین تکلیف نشدن وضعیت شغلی خویش در جریان استخدام‌های آموزش و پرورش، برای بار پنجم در جلوی مجلس دست به تجمع اعتراضی زدند و با سر دادن شعارهایی، خواستار توجه مجلس به وضعیت نامشخص شغلی خویش شدند.

اعتراض آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به قانون استخدام
 
اعتراض آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به قانون استخدام
 
اعتراض آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به قانون استخدام
 
اعتراض آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به قانون استخدام

این اعتراض‌ها پس از آن شکل گرفت که بر مبنای اصلاح تبصره (۱۰) ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت، سابقه آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به دو گروه پیش و پس از سال ۹۲ تقسیم شد.

براساس این قانون، آموزشیارانی که پیش از سال ۹۲ سابقه تدریس در نهضت سوادآموزی را داشتند، جذب آموزش و پرورش شدند درحالی‌که سابقه تدریس برخی مثلا تنها ۴ ماه بوده است.

در مقابل آموزشیارانی که پس از سال ۹۲ در نهضت سوادآموزی مشغول به کار شدند، با وجود خدمت مستمر از این سال تا به امروز، به دلیل قانون ذکر شده مشمول استخدام نشدند. آموزشیاران معترض با اشاره به این موارد، معتقدند در استخدام‌ها، رعایت عدالت نشده و در برابر مجلس دست به اعتراض زدند.

تعداد بازدید : 70

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین