پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۷۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را برای اجرای به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

شعار سال: دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را برای اجرای به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

این قانون که با عنوان طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزات آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود در جلسه علنی روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، تصویب و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به تأیید شورای نگهبان رسید.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، تاریخ انتشار 6 خرداد    99، کد خبر:6882،www.cabinetoffice.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین