پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۳۳۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۲
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در نظر داریم تا با دستگاه‌های ذیربط درباره احتساب سنوات معلمان مدارس غیردولتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش رایزنی داشته باشیم البته هنوز در ابتدای راه هستیم و مسیر طولانی تا تحقق این برنامه وجود دارد.

شعار سال: سعید صالح، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این مورد با مجلس مذاکرات اولیه انجام شده است و نسبت به اجرای آن موافقت اولیه خود را اعلام کردیم، اما باید ببینیم مراحل کار به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی آموزشیاران نهضت، مربیان پیش‌دبستانی و معلمان حق التدریس امکان استخدام و جذب در آموزش و پرورش را پیدا کردند سعی می‌کنیم که این ظرفیت را برای معلمان مدارس غیردولتی هم در نظر بگیریم چراکه از حیث توانایی کمبودی نسبت به سایر گروه‌ها ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شهرآرانیوز، تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۳۱۲، www.shahraranews.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین