پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۴۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش بیان کرد: مسئولان پس از اعلام ویژگی‌های لباس در نظر گرفته‌شده، باید اجازه دهند والدین آزادانه نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

شعار سال: علیرضا کمرئی با توجه به تحمیل برخی مسئولان مدارس برای پرداخت هزینه پوشاک به‌صورت نقدی هنگام ثبت‌نام یا اجبار والدین به تهیه پوشاک از یک مرکز خاص، گفت: این مسئله خلاف آئین‌نامه و قانون است. طبق اسناد و قانون مسئولان مدارس می‌تواند براینکه لباس فرم دانش‌آموزان به لحاظ رنگ، سادگی، آراستگی و مدل متحدالشکل باشد یک لباس با ویژگی‌های مشخص را اعلام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان مدارس نباید والدین را مجبور به تهیه پوشاک از یک مرکز خرید خاص کنند، افزود: مسئولان پس از اعلام ویژگی‌های لباس در نظر گرفته‌شده، باید اجازه دهند والدین آزادانه نسبت به تهیه آن اقدام کنند در واقع والدین با رعایت الگوی در نظر گرفته‌شده می‌توانند خود لباس را تهیه یا آن را از مراکزی که برای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است، خریداری کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش تصریح کرد: البته مسئولان مدارس می‌توانند مراکز مورد تائید را که لباس باکیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌کنند، صرفاً به والدین معرفی کنند.

کمرئی بیان کرد: اگر والدین هنگام ثبت‌نام با تحمیل مسئولان مدارس مواجه شدند باید مسئله را در سامانه رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ثبت کنند تا ما بازرسان را به مدرسه اعزام و مانع عدم اجرای قوانین شویم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 430866، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اره واقعا تو شرایط الان نباید مدارس به خانوادخ خا فشار بیاره
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین