پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۱۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخاب لباس فرم دانش‌آموزان اجباری نیست، گفت: انتخاب لباس فرم دانش‌آموزان توسط انجمن اولیا و مربیان و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

شعارسال: نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ، درباره لباس فرم دانش‌آموزی، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش متناسب با اسناد بالادستی،‌ چارچوب کلی لباس فرم دانش‌آموزان را اعلام می‌کند که کلیات آن باید با ارزش‌ها و هنجارهای جامعه متناسب باشد و همچنین از مباحث ملی و مذهبی پیروی کند.

وی افزود: قرار شد بخش اجرایی لباس فرم مدارس برعهده مدرسه اعم از انجمن اولیا و مربیان و شورای مدرسه باشد که دانش‌آموزان در انتخاب نوع و رنگ لباس مشارکت داده شوند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش اضافه کرد: در جلسه اخیر در مورد انتخاب لباس دانش‌آموزان دو بحث وجود داشت؛ اول اینکه شوراهای دانش‌آموزی انتخاب‌ها را انجام دهند و مورد دیگر این بود که اکثریت دانش‌آموزان نظر خود را در مورد رنگ لباس اعلام کنند.

عباسپور بیان کرد: از قبل نمونه و پارچه‌هایی در چند مدل و نوع ارائه می‌شود و مدرسه سایر اقدامات برای سفارش دوخت را انجام می‌دهد؛ طبق صحبتی که شد، نگاه آموزش و پرورش به گونه‌ای است که در جزئیات ورود نخواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش بیشتر چارچوب‌های کلی را اعلام می‌کند و در مورد انتخاب لباس دانش‌آموزان هیچ‌گونه تحمیلی نخواهد شد، بلکه با مشارکت خانواده و منتخبین آنها یعنی انجمن اولیا و مربیان، خود دانش‌آموزان و مدرسه انتخاب‌ها را انجام می‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12خرداد1398 ، کدخبر: 13980307000808: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین