پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۴۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با بیان اینکه کل بودجه امسال سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور 400 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال متقاضیان برای آموزش در زمینه های مختلف، امکانات و بودجه موجود پاسخگوی این افراد نیست.

شعارسال: سلیمان پاک سرشت روز چهارشنبه در سفر به شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به این موضوع، علاقه مندان به کسب مهارت برای طی دوره های آموزشی در نوبت قرار دارند.

وی با اشاره به موفقیت استان گلستان در جذب هنرجو گفت: استان گلستان در زمینه مهارت آموزی و ایجاد علاقه و اشتیاق در بین جوانان جهش چشمگیری داشته و بر همین مبنا امروز شاهد صف های طولانی تقاضا برای کسب مهارت و رسیدن به بازار کار هستیم.

وی افزود: با توجه به این موضوع، بودجه 10 میلیارد ریالی برای تجهیز و رفع مشکلات موجود این سازمان به استان گلستان اختصاص یافت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بازدید امروز اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس، کمبودهای این مرکز را بیش از پیش عیان کرد و با تعامل با نمایندگان مجلس، راهکار مناسب برای رفع این مشکلات اندیشیده می شود.

پاک سرشت با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین مراکز آموزش عالی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با اجرای این تفاهم نامه، دانشجویان برای گذراندن واحدهای کارگاهی و کارآموزی خود با مراجعه به مراکز فنی حرفه ای در یک محیط واقعی دانش آموخته خواهند شد.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و هیات همراه متشکل از برخی مدیران کشوری در زمینه آموزش، برای بازدید از مراکز دانشگاهی و آموزشی وارد استان گلستان شدند و در نخستین روز از سفر سه روزه خود با حضور در شهرستان گنبدکاووس در شرق این استان از مراکز آموزش عالی ، فنی و حرفه ای و برخی مدارس این شهرستان بازدید کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397 ، کد خبر: 83023820 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
این همه رهبری در این مورد گوش زد کردن که این فنی و حرفه ای میتونه زمینه ایجاد اشتغال رو ایحاد کنه بازم پشت گوش انداختن دوستان!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین