پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سالانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند

شعارسال:معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سالانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

علیرضا حاتم زاده در حاشیه افتتاح اولین مرکز آموزش عملی نیروهای پیمانکاری شرکت ملی گاز ایران در کرج، اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایده آل مرکزی است که جامعه از سیاست‌گذاری‌ها و هدف‌گذاری‌های آن استفاده کنند که در این صورت شاهد شکوفایی آن مرکز خواهیم بود.

وی در ادامه بابیان اینکه آغاز بکار مرکز آموزش عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز فرصت خوبی برای توانمندسازی نیروهای انسانی است، گفت: استان البرز به‌عنوان پایلوت آموزش فنی و حرفه‌ای در این بخش مطرح‌شده است.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور حمایت مسئولان ملی را از مرکز آموزش عملی نیروهای پیمانکاری شرکت ملی گاز ایران را بی‌سابقه اعلام کرد و افزود: سعی داریم از این فرصت در استان‌های دیگر کشور نیز استفاده کنیم.

حاتم زاده در بخش دیگری بابیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در دو بخش دولتی و آزاد اقدام به ارائه آموزش در حوزه‌های مختلف می‌کند، گفت: در بخش دولتی حدود ۶۰۰ مرکز آموزش اختصاصی برادران، خواهران و دومنظوره فعالیت دارند و آموزش رایگان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: یازده آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در کشور وجود دارد که به شکل خصوصی از استانداردهای فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنند و در قبال آموزش از این مرکز هزینه دریافت می‌کنند.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بابیان اینکه سالانه حدود ۱.۵ میلیون نفر در کشور از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: متوسط دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سه ماه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9مرداد97، کدخبر: 4361919، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین