پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۵۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آماده‌سازی فضاهای آموزشی کشور برای دانش آموزان، گفت: ۱۴ میلیون دانش آموز روانه کلاس درس می‌شوند.

شعارسال: سید‌محمد بطحایی ظهر امروز در در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و بخش کجور اظهار داشت: مدرسه محوری باید جایگاه خود را پیدا کند و تا زمانی‌که مدرسه و مدیریت آن در اولویت قرار نگیرد شاهد تحول نخواهیم بود.

وی با اشاره به خانواده یک میلیون و 700 هزار نفری آموزش و پرورش گفت: مدارس برای میزبانی از بیش از 14 میلیون دانش‌آموز مهیا شده ‌و وقت آن رسیده تا عصا را از زیربغل مدیریت مدارس برداریم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ایران جزو معدود کشور‌هایی است که باید به پیشینه کهن تمدنی خود ببالد و سابقه آموزش و پرورش رسمی آن به بیش 100 سال می‌رسد.

کمبود نیروی انسانی متخصص در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این همایش گفت: در مازندران در مدارس کار و دانش و فنی و حرفه ای با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستیم.

عسگری نیکزاد افزود: وضعیت نیروی انسانی مازندران بدین صورت است که دانش آموزان ما چهار هزار و 868 مدرسه داریم حدود 37 هزار دانش آموز داریم و 39 هزار فرهنگی در استان خدمات می دهند.

وی گفت: سن کاری همکاران فرهنگی در مازندران زیر 10 سال9 هزار نفر 10 تا 20 سال شش هزار نفر و 24 هزار نیروی فرهنگی بالای 20 سال سابقه است و 62 درصد بالای 20 سال سابقه هستند. تا سال 1400، دوازده هزار نفر خروجی نیروی فرهنگی خواهیم داشت و بازنشسته خواهند شد.

نیکزاد بیان داشت: مشکلی که وجود دارد این است نیروی متخصص برای مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش نداریم و توقع داریم دستور بکار گیری نیروی خرید خدمات صادر شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب:1827784 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ا.ف75
من دلم میخواد بدونم این امار نسبت به سال های قبل بیشتر شده یا کمتر! شعار سال اگر مقدور هست در کانال تلگرامی تون قرار بدین این امار رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین