پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۷۶۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷
مدیرکل مدارس غیردولتی گفت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تغییر رویکرد تئوری محوری به مهارت محوری، سامانه فعالیت‌های غیردرسی مدارس غیردولتی برای اولین بار، برنامه‌های مهارتی مدارس را ثبت و مجوز فعالیت صادر می‌کند. اخبار مرتبط

شعارسال: مدیرکل مدارس غیردولتی گفت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تغییر رویکرد تئوری محوری به مهارت محوری، سامانه فعالیت‌های غیردرسی مدارس غیردولتی برای اولین بار، برنامه‌های مهارتی مدارس را ثبت و مجوز فعالیت صادر می‌کند.

 مجید طهرانیان مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در جهت اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تغییر رویکرد تئوری محوری به مهارت محوری، سامانه فعالیت‌های غیردرسی مدارس غیردولتی برای اولین بار برنامه‌های مهارتی مدارس را ثبت و مجوز فعالیت صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه در این سامانه تا کنون بیش از یک‌هزار مدرسه وارد شده و برنامه‌های غیرتجویزی خود را در قالب برنامه‌های مهارتی وارد سامانه کرده‌اند، افزود: استان‌های فعال در این عرصه استان آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، شهرستان‌های تهران، خراسان رضوی، زنجان، گلستان و مازندران هستند.

طهرانیان ادامه داد: تاکنون ۲۹۰۸ فیلد مهارتی وارد سامانه شده است و بالاترین مهارت‌های اعلامی در سامانه، مهارت کاوشگری با ۱۳ درصد، مهارت‌ هنری با ۱۲ درصد تقاضا و مهارت‌های فناوری، مذهبی و مهارتهای زندگی هر کدام ۸ درصد، مهارت‌های مطالعه و یادگیری ۷ درصد، مهارت‌های فنی ۶ درصد، مهارت‌های شهروندی ۳ درصد و سایر مهارت‌ها ۱۲درصد، هستند.

وی اضافه کرد: مدارس درسال ۹۸-۹۷ هیچگونه مجوز دریافتی تحت عنوان خدمات ویژه و...‌ نداشته و صرفاً از طریق برنامه‌های تعریف شده در سامانه در نیمه اول مهرماه مجوز دریافت هزینه از اولیا را دریافت می‌کنند.

منبع: فارس


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 30شهریور 97، کد خبر: 970286، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
برنامه های مهارتی باید جزئی از کلاس های عادی مدارس باشه اینطوری نظام آموزشیمون وضعیت بهتری پیدا میکنه.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
خوبه که مدارس ما سمت مهارت آموزی پیش میره امیدواریم که به طور جدی جمایت بشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین