پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رئیس انجمن هیات ارگانیک استان گلستان گیاهان دارویی را ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: درآمد زایی گیاهان دارویی از نفت هم بیشتر است.

شعار سال: عباسعلی نورنیا، ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم جشنواره تولید و تجارت گیاهان دارویی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: گیاهان دارویی یک ظرفیت بسیار بزرگ برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد هستند.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی، آب و هوایی که در کشور وجود دارد می توان گونه های گیاهان دارویی مختلفی در کشور تولید کرد که درآمد آن حتی از نفت هم بیشتر باشد.

رئیس انجمن هیات ارگانیک استان گلستان گفت: برداشت گیاهان دارویی باید به گونه ای انجام شود که آسیبی به ریشه گیاه وارد نشودوی با تاکید بر لزوم ترویج کشت گیاهان دارویی در کشور، یادآور شد: گیاهان دارویی می توانند با کمی مراقبت در اراضی شیب دار و دیم تولید شوند.

نوری‌نیا در خصوص برگزاری جشنواره تولید و تجارت گیاهان دارویی، اظهار کرد: این جشنواره هرساله به همت سازمان جهاد کشاورزی گلستان و فرمانداری شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 4394944، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
باید از این ظرفیتهای اشتغال زایی و درآمدزایی استفاده بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین