پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸
استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم بر کشور به مدیرانی توانمند و کوشا نیاز داریم و افرادی که توان کار را ندارند خودشان کنار بروند.

شعارسال: عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: در شرایط جنگ اقتصادی به مدیرانی که روحیه جهادی، قدرت ریسک و روحیه تسهیل گری داشته باشند، نیاز داریم.

وی با تاکید براینکه کشور با آه و ناله اداره نمی شود اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی به جای آه و ناله به دنبال ارائه راهکار و برنامه باشند.

استاندار بوشهرتاکید کرد: بخش زیادی از مشکلاتی که کشور با آن روبرو است به دلیل مشکل تراشی بیگانگان نیست بلکه به دلیل عملکرد خودمان است.

وی ادامه داد: برخی مدیران دستگاه های اجرایی شرایط جنگ اقتصادی را در جامعه درک نکرده اند و تلاشی برای ایجاد رونق در بخش های مختلف انجام نمی دهند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در استان بوشهر گفت: با توجه به طرح تعطیلات زمستانی پیش بینی می شود، استان های جنوبی بویژه استان بوشهر یکی از مقاصد گردشگران باشد و این طرح می تواند نقشی مهم بر اقتصاد استان داشته باشد.

وی یادآور شد: در این ارتباط تقویت مراکز اقامتی و زیرساختی در استان بوشهر از ضرورت هایی است که باید از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

گراوند با اشاره به دور سوم سفرهای استانی به شهرستان های استان بوشهر اضافه کرد: برنامه دور سوم سفرهای استانی روستای بدون بیکار است که براین اساس تلاش می شود بررسی های لازم در مورد تسهیلات ارائه شده در بخش اشتغالزایی انجام شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین بازدید از پروژه هایی که از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کرده اند از دیگر رویکردهای دور سوم سفرهای استانی است.

وی تاکید کرد: هدف دولت تدبیر و امید از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری توزیع یک سری تسهیلات نیست بلکه رویکرد دولت ایجاد رونق و اشتغال پایدار در روستاها بود و در این ارتباط با کمترین انحراف در بخش تسهیلات برخورد می شود.

استاندار بوشهر در باره حریم رودخانه موند افزود: با توجه به نقش حریم رودخانه موند در ایجاد اشتغال تعیین تکلیف این بخش از شهرستان دشتی از طرف وزارت نیرو ضروری است.

گراوند اضافه کرد: با تعیین تکلیف حریم رودخانه موند فعالیت های اقتصادی در شهرستان دشتی سامان می یابد.

وی در باره اجرای طرح ‌های بازآفرینی، نوسازی و ساخت و ساز بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در شهرها و روستاها اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زمینه لازم برای نوسازی این بافت‌ ها و ارائه خدمات گوناگون، دولت از منابع ملی اعتباراتی تخصیص داده که باید در اجرای این طرح‌ها سرعت داده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات سرمایه‌ گذار هتل 5 ستاره بوشهر افزود: استانی که در مسیر توسعه قرار دارد نیازمند یک هتل پنج ستاره است که باید زیرساخت های آن در استان فراهم شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر:83031180 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ما هم همینو میگیم دیگه باید کنار برن و افراد شایسته و لایق بیان
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین