پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
وزیر امور خارجه آمریکا با تایید تلویحی اظهارات رئیس جمهور این کشور، گفتگوهای وزیر خارجه سابق آمریکا با ایران را اقدامی «ناشایست و بی سابقه» خواند!
شعار سال: وزیر امور خارجه آمریکا با تایید تلویحی اظهارات رئیس جمهور این کشور، گفتگوهای وزیر خارجه سابق آمریکا با ایران را اقدامی «ناشایست و بی سابقه» خواند!

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرده، قانونی یا غیرقانونی بودن این دیدارها را کسان دیگری باید تعیین کنند، اما آنچه که آقای کری انجام داده ناشایست و بی سابقه بوده است.

مایک پمپئو با تکرار ادهای واهی علیه ایران گفته، وزیر خارجه پیشین آمریکا با بزرگترین کشور حامی تروریسم گفت و گو کرده است.

وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرده، این اظهارات کری است که به ایرانی ها گفته صبر کنید تا این دولت کنار برود، در تاریخ آمریکا این کار بی سابقه است و کری نباید چنین کاری کند.

وی در ادامه گفت: من جان کری و شرمن را در مونیخ دیدم که با هم قطاران سابق خود از اروپا ملاقات کردند، من در آن جلسه نبودم اما مطمئن هستم که در حمایت از سیاست آمریکا علیه ایران آنجا نبودند.

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا تاثیری در تلاش های شما گذاشته است، خاطرنشان کرد: وزیران خارجه از هر حزبی که باشند نباید چنین کاری کنند. این بی سابقه بوده است.

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه گذشته در پیام توئیتری خود نوشت: ملاقات های کری با مقامات ایران غیرقانونی بوده و تلاشی برای تضعیف اقدامات بزرگ دولت کنونی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1397، کدخبر: 3970624027 ، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین