پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هماهنگی و مشارکت دولت قطر و به منظور میزبانی از مسافران جام جهانی 2022، تعداد 14 هتل و مرکز اقامتی در قشم احداث می شود.ساخت این هتل ها یکهزار و 772 تخت به ظرفیت قشم می افزاید.

شعارسال: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هماهنگی و مشارکت دولت قطر و به منظور میزبانی از مسافران جام جهانی 2022، تعداد 14 هتل و مرکز اقامتی در قشم احداث می شود.

رسول اکبری عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: ساخت این هتل ها یکهزار و 772 تخت به ظرفیت قشم می افزاید.

وی ادامه داد: می توان از ظرفیت 83 خانه بومگردی در جزیره قشم نیز برای میزبانی از مسافران استفاده کرد و بدین وسیله در راستای توسعه گردشگری و معرفی قشم و صنایع دستی این جزیره حرکت کرد.

** نمایشگاه گردشگری قشم برگزار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از 10 تا 14 دی ماه سال جاری نمایشگاه گردشگری قشم با هدف اطلاع رسانی و تشریح فعالیت‌های موثر در حوزه گردشگری به مردم در این جزیره برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه نمایشگاه دارای پنج کارگروه تخصصی است و با محوریت اقتصاد گردشگری، صنایع دستی و هتل داری الکترونیک برگزار می‌شود.

اکبری ادامه داد: با توجه به علاقه کشورهای مختلف به صنایع دستی جزیره قشم، باید بسته بندی مناسب این محصولات در دستور کار قرار گیرد.

وی این جزیره را یک منطقه بی‌نظیر در کشور و منطقه خواند و ادامه داد: در نوروز 1396، تعداد 631 هزار گردشگر از قشم بازدید کردند که این تعداد در نوروز سال جاری با 17 درصد افزایش به 739 هزار نفر رسید.

اکبری میزان توقف معمول گردشگران برای ورود به جزیره قشم راپنج دقیقه اعلام و تصریح کرد: میانگین انتظار مسافران برای ورود به قشم در نوروز 1397 حدود 20 دقیقه بود که در مجموع 95 درصد مسافران از حضور در جزیره قشم و خدمات ارائه شده، ابراز رضایت کردند.

** برگزاری همایش ملی اندیشه های نو در توسعه گردشگری

سرپرست موسسه آموزش عالی قشم نیز در این نشست اظهار داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه گردشگری، همایش ملی اندیشه‌های نو در توسعه گردشگری با چشم انداز آینده گردشگری در ایران و با تاکید بر جزایر خلیج فارس برگزار می‌شود.

منصور آزاد افزود: مقاله ‌ها پس از پذیرش در همایش به 2 صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود و در 2 مجله تخصصی منطقه آزاد قشم به چاپ می‌رسد.

وی ادامه داد:در سال تحصیلی پیش رو 22 رشته در مقطعه دکترا با محوریت گردشگری حلال در موسسه آموزش عالی قشم ارائه می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار 21شهریور 97، کدمطلب:83031634 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
قتی ما پتانسیل هارو داریم واقعا ظلمو جفا به کشور هست که استفاده نشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
چرا با قطر مشارکت میشه باید به تنهایی از این ظرفیتها استفاده کنیم.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین