پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
در ادامه اقدامات آمریکا برای آنچه «مقابله با روسیه» خوانده می‌شود، جنگنده‌های اف ۲۲ این کشور در دریای سیاه به پرواز درآمدند.

شعارسال: جنگنده‌های اف 22 آمریکا به منظور تقویت توانمندی‌های ناتو جهت مقابله با «تهدید» روسیه، این بار در دریای سیاه به پرواز درآمدند.

مقامات آمریکایی از پرواز دو جنگنده بسیار پیشرفته آمریکا در دریای سیاه به منظور تقویت حمایت نظامی واشنگتن از شرکای اروپای شرقی خود در ناتو در برابر روسیه خبر دادند.

به گزارش رویترز، این برای اولین بار است که از زمان تقویت حمایتهای نظامی آمریکا از شرکای اروپای شرقی خود، واشنگتن به پرواز جنگنده در دریایی سیاه اقدام کرده است.

دو جنگنده اف ۲۲ مدل رپتور به همراه یک هواپیمای سوخت رسان کی سی-۱۳۵( KC-135) آمریکا روز گذشته از انگلیس به مقصد پایگاه نیروی هوایی میخائیل کوگالنیسیانو رومانی واقع در دریای سیاه پرواز کردند.

یک مقام ارشد اسکادران نیروی هوایی آمریکا در این باره گفته است: «ما اینجا(دریایی سیاه) هستیم تا توانمندی خود را برای اعزام اف ۲۲ به هر جایی که ناتو نیاز دارد یا در سراسر اروپا، نشان دهیم».


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950207000214، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین