پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
این تصمیم فولکس واگن پس از گفتگوی مدیران این شرکت آلمانی با سفیر آمریکا در برلین اتخاذ شده است و بر اساس توافق آنها شرکت فولکس واگن تنها به آن بخش از فعالیتهایش در ایران که با اهداف بشردوستانه انجام می‌شود ادامه می‌دهد.

شعارسال:این تصمیم فولکس واگن پس از گفتگوی مدیران این شرکت آلمانی با سفیر آمریکا در برلین اتخاذ شده است و بر اساس توافق آنها شرکت فولکس واگن تنها به آن بخش از فعالیتهایش در ایران که با اهداف بشردوستانه انجام می‌شود ادامه می‌دهد.

با آغاز تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران، شرکت خودروسازی فولکس واگن نیز تقریبا تمام فعالیتهایش را در ایران متوقف خواهد کرد. این خبر روز چهارشنبه از سوی ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در برلین به خبرگزاری بلومبرگ اعلام شد.

به نقل از یورونیوز، این تصمیم فولکس واگن پس از گفتگوی مدیران این شرکت آلمانی با سفیر آمریکا در برلین اتخاذ شده است و بر اساس توافق آنها شرکت فولکس واگن تنها به آن بخش از فعالیتهایش در ایران که با اهداف بشردوستانه انجام می‌شود ادامه می‌دهد.

با این تصمیم، فولکس واگن باید پروژۀ همکاری اقتصادی خود با ایران که خبر آن را در ژوئیه سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرده بود، رها کند. آنهم در حالی که پس از هفده سال غیبت در بازارهای ایران، همکاریش را با این کشور از سر گرفته بود.

تا کنون هیچ کدام از مقامات شرکت دربارۀ این خبر اظهارنظری نکرده‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ماه مه خروج کشورش از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی را اعلام کرد و از بازگشت دور جدیدی از تحریم‌ها علیه تهران خبر داد. مرحله اول این تحریم ها ۱۵مرداد در دستور کار قرار گرفت و قرار است دور دوم آن از ۱۳ آبان اجرا شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران تاریخ انتشار29شهریور 97، کد خبر: 632272، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
خداییش هرکی یه قدم از پاش به ایران رسیدهبود بعد از این دیوانگی ترامپ داره از ایران میره! این حق ما نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین