پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳
سرپرست دفتر ارزیابی پیشرفت راهبردها و برنامه‌های مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: بهره‌برداری از سرویس نتفلیکس (Netflix) فرصت‌ها و نیز تهدیداتی را برای کشورهای جهان ازجمله ایران درپی خواهد داشت.

شعارسال: امیر رضا مؤمن مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس را هزینه اشتراک پایین یعنی ماهانه 8دلار برای دسترسی نامحدود به آرشیو، سازگاری با انواع پلت‌فرم‌ها از جمله تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی، ارائه محتوای تولیدی خود و سایر شرکت‌های تولید فیلم و سریال با هزاران عنوان دانست.

وی نبود رعایت قوانین و مقررات برخی از کشورها توسط نتفلیکس در زمینه پخش ویدئو به‌صورت برخط و نیز پرداخت مالیات و استفاده از پهنای باند بسیار بالا برای مشاهده ویدئوها را یکی از چالش‌های استفاده از این سرویس دانست و گفت: این سرویس ترافیک سنگینی بر شبکه اینترنت تحمیل می‌کند.

مؤمن اضافه کرد: افزایش ترافیک در بستر شبکه و درگاه‌های اینترنت و زیان‌های اقتصادی کشورکه به دلیل خروج قابل توجهی ارز از کشور بابت حق عضویت ماهانه و افزایش چشمگیر هزینه ترافیک بین‌الملل، تحمیل می‌شود نیز از اثرات زیانبار استفاده از این سرویس در کشور بشمار می‌آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت1395، کدخبر: 531119: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین