پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به همت مراکز پرتو، سال تحصیلی گذشته 450 دانش‌آموز به سیستم تحصیلی کشور بازگشتند و هم‌اکنون حدود 3هزار کودک کار در مراکز پرتو مشغول به تحصیل هستند.

شعارسال: مریم شیردل، مدیر اداره پیشگیری و ارتقای سلامت سازمان با بیان اینکه مراکز پرتو توسط سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب و آسیب‌دیده شهر، در راستای سیاست‌های شهرداری در محلات آسیب‌‌پذیر راه‌اندازی شد، گفت: در این مراکز با همکاری NGOهای فعال در حوزه کودک، به کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان کار و خیابان خدمات علمی، آموزشی، مددکاری، روان‌شناختی، بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود. شیردل هدف سازمان از این اقدام را بازگشت کودکان به سیستم رسمی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش سطح دسترسی کودکان به خدمات اجتماعی و کاهش بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی در کودکان، توسعه حمایت‌های زیرساختی و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای غیردولتی فعال از راهبردهای شهرداری تهران در حوزه کودک است.

او با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید حدود هزار و 700 کیف به دانش‌آموزان نیازمند هدیه داده شد، افزود: هدایایی که برای این دانش‌آموزان تهیه و تدارک دیده شد هرچند پاسخگوی تمام دانش‌آموزان نبود ولی در تلاش هستیم کمک‌های شهرداری و سازمان خدمات اجتماعی را به این دانش‌آموزان وسعت بخشیم و در این میان امید است مردم هم از این کودکان غافل نباشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار: 4شهریور1397 ، کدخبر: 31829: www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
چه بسیار کودکانی که میتونن با امکانات پیشرفت های زیادی کنن ممنون از اقدامات خوبتون
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین