پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲
مسئول تدوین لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور گفت: امیدوارم با نگاه تخصصی و علمی که دولت به ورزش دارد، لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش در مجلس فعلی به تصویب برسد و دیگر منتظر مجلس بعدی نباشیم.

شعارسال: حیدر صادقی درباره آخرین وضعیت لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور، اظها‌ر کرد: این لایحه در حال‌ حاضر در کمیسیون تخصصی و اصلی به تصویب رسیده و به هیات دولت ارجاع داده شده است. امیدوارم دولتمردان کمک کنند تا این لایحه هر‌ چه‌ سریع‌تر و قبل از شروع مجلس جدید در هیات دولت نیز به تصویب نهایی برسد و وارد صحن علنی مجلس شود تا با تصویب در مجلس فعلی دیگر منتظر مجلس بعدی نباشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: چون این لایحه پیچیدگی خاصی ندارد و ساختار آن کاملا علمی است، قطعاً با تصویب آن بسیاری از معضلات و مشکلات ساختاری ورزش مرتفع خواهد شد. به نظر می‌رسد نمایندگان دولت در کنار پرداختن به کارهای جدی خود باید به بحث ورزش نیز عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا این طرح که تا به امروز در ورزش کشور مغفول مانده بود با تصویب در صحن علنی دولت زودتر برای تصویب نهایی راهی مجلس شود.

صادقی ا‌ضافه‌ کرد‌: بدون شک با اهمیتی که سازمان نظام تخصصی ورزش کشور دارد، هر چقدر این لایحه زودتر به سر و سامان برسد، تکلیف ورزش زودتر مشخص می‌شود و این موضوع کمک می‌کند تا مسیر ورود افراد غیر متخصص به ورزش متوقف شود و ورزش روند علمی شدن خود را زودتر طی کند.

مسئول تدوین لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور، اظها‌ر کرد: با توجه به این که رویکرد این سازمان با رویکرد دولت مطابقت دارد و پس از تصویب باعث کاهش تصدی گری دولت می‌شود و امور کار را به مردم و متخصصان واگذار می‌کند، در نتیجه‌ امید زیادی داریم که این لایحه در مجلس فعلی به تصویب برسد و دوباره دچار وقفه نشود.

صادقی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با نگاه تخصصی و علمی که دولت به ورزش داد، تصویب این لایحه در هیات دولت سریعتر به سرانجام برسد تا به تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که امروز در ورزش کشور وجود دارد، خاتمه دهد و ورزش کشور قانونمند شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاريخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395، کد خبر: 95021105980 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین