پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی امسال این سازمان تحقق دانشگاه بدون دخانیات است، گفت: تکمیل تجهیزات تربیت بدنی در دانشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

شعارسال: مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان برای سال 95 تحقق دانشگاه بدون دخانیات است، گفت: افزایش فوق برنامه‌ها مانند برنامه‌های تربیت بدنی و فرهنگی و فعالیت‌های گروهی از برنامه‌هایی است که برای تحقق این امر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: با بودجه‌‌ای که در چارچوب بودجه دفتر مشاوره تخصیص داده شده است برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تلاش می‌کنیم تا دانشگاه بدون دخانیات را داشته باشیم.

صدیقی گفت:‌ همچنین برای تکمیل تجهیزات تربیت بدنی در دانشگاه‌ها نیز بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: به خصوص در بخش ورزش دختران، دانشگاه‌ها به دنبال تامین تجهیزات تربیت بدنی استاندارد هستند و برای این منظور بودجه این طرح در چارچوب بودجه دفاتر مشاوره به عنوان کمک به طرح درنظر گرفته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950205000845، www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین