پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
اسماعیل تبادار در حاشیه دیدار با صنعتگران یادآور شد: طی چند روز گذشته که موضوع اعتراض کامیونداران مطرح بود خوشختانه فعالیت های خوبی انجام شد و متاسفانه شاهد بودیم که بسیاری از اخلال گران و پرتاب کنندگان سنگ کامیوندار نیستند

شعارسال: استاندار فارس گفت: بخش زیادی از اخلاگران و پرتاب کنندگان سنگ در جاده های استان فارس کامیوندار و یا حتی راننده کامیون هم نبودند.

اسماعیل تبادار در حاشیه دیدار با صنعتگران ، با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل استان فارس مناسب است تاکید کرد: خوشبختانه امروز وضعیت حمل و نقل در استان فارس مناسب است هرچند که شاهد بروز مشکلاتی بودیم.

وی یادآور شد: طی چند روز گذشته که موضوع اعتراض کامیونداران مطرح بود خوشختانه فعالیت های خوبی انجام شد و متاسفانه شاهد بودیم که بسیاری از اخلال گران و پرتاب کنندگان سنگ کامیوندار نیستند.

استاندار فارس تاکید کرد: اکثر افرادیکه در این راستا شناسایی شدند نه کامیوندار هستند و نه راننده کامیون بنابر این باید درخواست های این صنف را از اخلالگران جدا کرد.

تبادار تصریح کرد: تعداد بارنامه ها در استان فارس حدود 6 هزار بارنامه بود که امروز به صدور بیش از 5200 بارنامه رسیده است و به طور حتم این روند به حالت عادی بازمی گردد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:10 مهر 1397 ، کدخبر: 4418549، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین