پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
برخي از اعضاي شوراي شهر مشهد خواستار استعفاي زودهنگام تقي‌زاده هستند اما در مقابل حاميان تقي‌زاده معتقدند حضور وي در جايگاه شهرداري قدرت چانه‌زني و لابي براي حضور احتمالي در هيأت دولت را افزايش مي‌دهد.

شعارسال: با وجود تمامی رایزنی‌ها و فشارهای رسانه‌ای نمایندگان مجلس کماکان بر تصمیم خود در مشمول بودن شهرداران در قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان باقی مانده‌اند.

شاید به‌همین دلیل است که روزنامه سازندگی به‌عنوان ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران ابتدا تقی‌زاده خامسی را به‌عنوان گزینه احتمالی دو وزارتخانه معرفی و فردای آن محسن هاشمی را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه شهرداری تهران مطرح می‌کند.

اختلاف در اعضای شورای شهر مشهد پیرامون ماندن تقی‌زاده خامسی تا پایان ضرب‌الاجل دوماهه یا خداحافظی زودتر از موعد وی با صندلی شهرداری مشهد شکافی را بین اعضای شورا ایجاد کرده است.

برخی از اعضای شورای شهر مشهد با این استدلال که قریب به دوماه شهرداری در برزخ تعیین شهردار جدید قرار خواهد گرفت خواستار استعفای زودهنگام تقی‌زاده هستند اما در مقابل حامیان تقی‌زاده معتقدند حضور وی در جایگاه شهرداری قدرت چانه‌زنی و لابی برای حضور احتمالی در هیأت دولت را افزایش می‌دهد.

طبیعی است که این شرایط به ایجاد اشکالات جدی در روند توسعه شهر ختم می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11مهر1397 ، کدخبر: 13970711000024: www.razavi.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
بله من هم معتقدم حضورشون در شهرداری بهتر هست
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین