پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
در سال گذشته 420 میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول تعیین تکلیف و به فروش رسیده است.

شعارسال: عبدالمجید شهیدی، روز(11 اردیبهشت) در مراسم معارفه مدیر جدید سازمان اموال تملیکی کردستان، اظهار کرد: این سازمان که سازمانی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی است، به عنوان یک بنگاه اقتصادی و به صورت درآمد هزینه‌ای اداره می‌شود.

وی افزود: رسالت اصلی این سازمان جمع آوری اموال منقول و غیرمنقول و طی روند قانونی آن در ضبط، تملک و تعیین تکلیف آنهاست.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد: از سال 1393 در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز این وظیفه به سازمان اموال تملیکی واگذار شد که ضبط کالا و اموال، برای تعیین تکلیف به این سازمان سپرده شود و خوشبختانه این مهم با همکاری دستگاه قضایی تحقق یافته است.

وی با اشاره به وظایف خطیر این سازمان، از عملکرد موفق آن در سال گذشته خبر داد و ذکر کرد: در سال گذشته 420 میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول تعیین تکلیف و به فروش رسیده است.

شهیدی با اشاره به اینکه 51 درصد درآمد به وصول رسیده و به اقتصاد کشور کمک شده است، اعلام کرد: تعیین تکلیف سریع‌تر اموال برای کشور درآمدهای زیادی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: اموال منقول در چند سال اخیر در کشور به صورت الکترونیکی به فروش رسیده و از تبعات فروش سنتی در این زمینه جلوگیری شده است.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی از اخذ مجوز برای جذب 110 نفر نیروی متخصص در این سازمان خبر داد و افزود: اقدامات اولیه جذب نیرو در حال انجام است.

در پایان این جلسه از زحمات عبدالسلام کریمی تقدیر و محمد الله مرادی به عنوان مدیر جدید این سازمان در کردستان معرفی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1395، کدخبر: 95021106382: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین