پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
بعد از انتخابات شورای شهر و ورود اصلاح طلبان به شورای شهر تهران متاسفانه هنوز شاهد ثبات در شهرداری تهران نبوده ایم ، این شورا ابتدا نجفی را به عنوان شهردار برگزید اما نجفی هم به دلیل بیماری و هم فشارهای بیرونی زیاد نتوانست تاب بیاورد و سکان مدیریت شهر تهران را رها کرد .

شعارسال: بعد از انتخابات شورای شهر و ورود اصلاح طلبان به شورای شهر تهران متاسفانه هنوز شاهد ثبات در شهرداری تهران نبوده ایم ، این شورا ابتدا نجفی را به عنوان شهردار برگزید اما نجفی هم به دلیل بیماری و هم فشارهای بیرونی زیاد نتوانست تاب بیاورد و سکان مدیریت شهر تهران را رها کرد .

حال شورای شهر می بایست دوباره دست بکار شود و بعد از کش و قوس های فراوان عضو ارشد حزب اعتماد ملی یعنی افشانی را به عنوان شهردار تهران برگزید ، افشانی که سابقه معاون وزیر کشور ، معاون وزیر آموزش و پرورش و استانداری فارس را در کارنامه داشت از همان ابتدای ورود با معضل بازنشتگی و قانون منع بکارگیری بازنشستگان برخورد کرد و حال نیز دیوان محاسبات و مجلس و … اذعان دارند که قانون مذکور شامل حال شهرداران هم می شود و شهردار تهران باید پست خود را ترک کند هرچند که افشانی در همین مدت محدود عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است .

در نهایت سخنگوی وزارت کشور گفت که در خصوص شهرداران ، وزارت کشور استعلام نموده و اگر جواب مثبت باشد ۱۵ شهردار من جمله شهردار تهران ناگزیر به رفتن از شهرداری هستند .

اما نکته قابل توجه در این دوره شورای شهر تهران سایه محسن هاشمی بر انتخاب شهردار بوده است و همیشه از وی به عناون یکی از گزینه های اصلی شهرداری تهران نام می بردند ولی به دلیل مرام نامه اعضای شورا وی نمی توانست شهردار باشد هرچند که برخی از اصلاح طلبان و اعضای شورا نظرشان این بود که بهترین گزینه محسن هاشمی است.

حال با این تفاسیر و بر اساس شنیده ها شرایط برای شهرداری محسن هاشمی فراهم شده و تحرکاتی نیز در این زمینه شده است و به احتمال زیاد محسن هاشمی شهردار تهران می شود. البته وی تجربه کافی برای شهردار شدن را نیز دارد .



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی  پرسنا ، تاریخ انتشار: 16مهر 1397 ، کدخبر: -،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
بالاخره شهردار شدن محسن هاشمی هم داره میرسه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین