پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
مراسم ششمين دوره انتخابات شهرداران عضو شوراي سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های كشور صبح چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شهرداران منتخب استان‌ها تشكيل شد.
شعارسال: به گزارش وزارت کشور، مراسم ششمين دوره انتخابات شهرداران عضو شوراي سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های كشور صبح چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شهرداران منتخب استان‌ها تشكيل شد.

در این انتخابات که در سالن اجتماعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد در ابتدا مسعود نصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور طی سخنانی آخرین اقدامات و برنامه‌های سازمان را تشریح نمود و سپس حیات رئیسه نظارت بر انتخابات متشکل از پنج شهردار منتخب استان‌ها در جایگاه قرار گرفتند.

در ادامه ۲۵ نفر از شهرداران منتخب استان‌ها نامزدی خود برای عضویت در شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را اعلام و سوابق کاری و برنامه‌های پیشنهادی خود را در این زمینه اعلام نمودند.

سپس برای نخستین بار انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان به‌صورت الکترونیکی انجام شد و با رأی ۵۹ شهردار منتخب استان‌های حاضر در جلسه، سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزیده شدند که عبارت بودند از: قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با ۱۸ رأی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز با ۱۷ رأی و عباس ملک‌زاده شهردار صدرا از استان فارس با ۱۶ رأی.

سه عضو علی‌البدل شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز انتخاب شدند که عبارت‌اند از: عبدالقاسم پربار شهردار زاهدان با ۱۴ رأی، شهرام شهابی شهردار پره سر از استان گیلان با ۱۳ رأی، غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه از استان خوزستان با هشت رأی. شایان ذکر است آرای رحیم جافری شهردار شهرضا از استان اصفهان هم هشت رأی بود که با قرعه‌کشی توسط رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اسدی زاده شهردار ایذه به عنوان نفر سوم علی‌البدل انتخاب شد.

به موجب اساسنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شورای سازمان ازجمله ارکان سازمان است و متشکل از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و سه نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ،تاریخ انتشار 19مهر 97، کدمطلب: 317390،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
امیدواریم اتفاقات خوبی در این سازمان اتفاق بیوفته و فقط صرفا ایجاد شغل جدید برای این افراد نباشه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین