پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
امير شهلا, روز گذشته روز عجيبي را در صحن علني تجربه كرد. شهلا كه در زمان انتخابات شورا گفته بود اليت پول اضافه اي است كه مردم پرداخت مي كنند, بر خلاف خيلي از نفرات كه وعده های خود را فراموش مي كنند بر قول خود ماند.
شعار سال : امير شهلا, روز گذشته روز عجيبي را در صحن علني تجربه كرد.
شهلا كه در زمان انتخابات شورا گفته بود اليت پول اضافه اي است كه مردم پرداخت مي كنند, بر خلاف خيلي از نفرات كه وعده های خود را فراموش مي كنند بر قول خود ماند.

شهلا دیروز طعنه شنيد و مخالفت هاي شديدي در برابر خود ديد
بعد از اين كه بتول گندمي دستور افزايش تعرفه اليت را قرائت كرد امير شهلا بعد از مدت ها سكوت در صحن علني بالاخره لب به سخن گشود.

اما مخالفت شهلا، تذكر حيدري و طعنه شهرياري را به همراه داشت.
شهرياري به طعنه گفت هر چيزي كه در مبارزات انتخابات گفتيم را نميتوانيم به اجبار بيان كنيم.
شهلا در پاسخ به شهرياري گفت قرار بر حذف اليت نيست اما چرا وقتي خدمت جديدي براي مردم انجام نشده هزينه را در اين وضعيت معشيتي زياد ميكنيم؟


شهلا پیشنهادی را آماده كرده بود كه درخواست داشت هرگونه افزایش تعرفه به شرط نصب سنسورهای پارکینگ یاب انجام شود که این امر هم مورد تذکز برخی قرار گرفت.

در این جلسه بتول گندمي در پاسخ به شهلا گفت هزينه اي اضافه نشده و هزينه اي كه كم شده بود را دوباره اضافه کرده ایم.
اما شهلا جواب جالبي داد:
( چرا وقتي بودجه كم مي اوريد از مردم جبران مي كنيد )

دیروز روز عجيبي براي شهلا بود.
نفر اول شوراي شهر مشهد كه همچنان بين مردم مشهد از محبوبيت برخوردار است تنهاي تنهاي تنها در برابر افزايش هزينه اليت ايستاد اما راي ١٣ عضو ديگر بر افزايش قيمت اليت بود.

شوراي شهري كه در كمتر از يك ماه تعرفه تاكسي و اليت را افزايش داد, بايد ديد چه ايده اي براي افزايش خدمات به مردم در امور حمل و نقل دارد.

بخش حمل و نقلی که در دوره جدید مدیریت شهری با عملکرد ضعیف نه تنها بستر حمل و نقل پاک را ایجاد نکرده بلکه بر بهای حمل و نقل عمومی نیز افزوده است.

به هر حال شهلا هرکه هست و سرانجام او هرچه شود, مردم فراموش نمی کنند پای عهد و سخنش ایستاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال مشهد تریبون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین