پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: متأسفانه نقد درون‌جریانی در اصلاحات بسته شده و تا کسی نقد درون‌جریانی انجام می‌دهد می‌گویند قصدشان تضعیف رئیس دولت اصلاحات است.وی افزود: ما به‌عنوان یک حزب اصلاح‌طلب 14 سال است عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاستگذاری هستیم. مشکلات کشور خوب و بد به خودمان برمی‌گردد و باید انسجام و ظرفیت‌ها را به‌کار بگیریم. شکاف بی‌اعتمادی کشور را دوقطبی می‌کند ولی ناامید نمی‌شویم. ایران آن‌قدر ظرفیت دارد که می‌شود همه کنار هم قرار بگیرند و رویکردها تعاملی باشد.

شعار سال: احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران، صبح امروز در کنگره حزب متبوعش که در کانون توحید برگزار شد، اظهار داشت: در دوره مجلس چهارم همیشه در نطق‌ها می‌گفتم بار اجرایی کشور سنگین است و همه دلسوزان کشور در چارچوب قانون و نظام باید ظرفیت و استعدادشان به‌کار گرفته شود.

وی افزود: ما به‌عنوان یک حزب اصلاح‌طلب 14 سال است عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاستگذاری هستیم. مشکلات کشور خوب و بد به خودمان برمی‌گردد و باید انسجام و ظرفیت‌ها را به‌کار بگیریم. شکاف بی‌اعتمادی کشور را دوقطبی می‌کند ولی ناامید نمی‌شویم. ایران آن‌قدر ظرفیت دارد که می‌شود همه کنار هم قرار بگیرند و رویکردها تعاملی باشد.

حکیمی‌پور با بیان اینکه جریان اصلاحات نیاز به بازنگری در گفتمانش دارد و باید ببیند دنبال چه هدفی است، ابراز کرد: در حوزه ساختاری نیاز به بازنگری داریم و باید دنبال یک ساختار پاسخگو باشیم که بدنه جامعه را قانع کند. اصلاح‌طلبی نظر و تئوری نیست بلکه عمل است و باید قانونمند باشد و رفتارهای برتری‌طلبانه و فرصت‌طلبانه و دور زدن قانون اصلاح‌طلبانه نیست.

دبیرکل حزب اراده ملت با انتقاد از تلاش برخی اصلاح‌طلبان برای تبصره زدن بر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: با این کارها مردم احساس می‌کنند اصلاح‌طلبان به‌دنبال استثنا کردن عده‌ای هستند. در شورای شهر متأسفانه حتی افرادی را که گرایشات اصلاح‌طلبانه دارند کنار می‌زنند و حذف می‌کنند چون به‌قول خودشان خودی نیستند. شعار "ایران برای همه ایرانیان" را باید رعایت کنیم و یک کارشناس در شهرداری را که همفکر ما نیست ولی خوب کار می‌کند نباید تصفیه کنیم.

وی افزود: متأسفانه نقد درون‌جریانی در اصلاحات بسته شده و تا کسی نقد درون‌جریانی انجام می‌دهد می‌گویند قصدشان تضعیف رئیس دولت اصلاحات است. این مسائل نیاز امروز جریان ما است و مشکل جریان اصلاحات حاکمان بی‌حکم‌اند و باید دایره استفاده در افراد بین اصلاح‌طلبان بازتر باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 27مهر 97، کدمطلب: 1856331، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین