پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
معاون سابق شهردار تهران در حالی مدعی است که او سخنی از شنود سخنان معاونان شهردار نگفته است که صدای او در کانال های خبری منتشر شده است .

شعارسال:  قبل از آغاز جلسه رسمی شورای شهر تهران و آغاز مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران حجت الله میرزایی معاون سابق این معاونت در حاشیه صحن صحبت‌هایی با برخی از اعضای شورای شهر تهران داشت. بعد از صحبت کوتاهی با الهام فخاری، برخی خبرنگاران از حجت میرزایی دلیل رفتنش را پرسیدن، او در حالی که صحن را ترک می‌کرد چند جمله ای که قرار بود منتشر نشود به آنها گفت و صحن را ترک کرد.

خبرنگار یکی از سایت های خبری در گفتگو با او حاشیه های شب گذشته را پرسید و او این بار بدون آن که تاکید کند این سخنان منتشر نشود همان حرف ها را تکرار کرد . این که آقای شهردار سخنان معاونانش را شنود می‌کرده است و گلایه ای هم از این بی اخلاقی کرد و یادآوری کرد در کشورهای پیشرفته چه برخوردی با این نوع تجسس ها می شود .

میرزایی این حرف ها را زد و سپس به مراسم تودیع خود رفت و گمان نمی کرد این گلایه ها دقیقه ای بعد برایش حاشیه هایی ایجاد کند که او شرمنده تمام خبرنگارانی شود که چشم در چشم آنها موضوع شنود را تایید کرده بود و در توئینی تمام سخنان خود را تکذیب کرد و گفت : گفت: ادعای شنود در شهرداری آخرین تیر ترکش برای تزریق بی ثباتی و تخریب سرمایه اجتماعی درون و بیرون شهرداری است.

فایل صوتی گفتگوی میرزایی در گروه های خبری منتشر شده بود و این تکذیب نشان می‌داد ،معاونی که به اعتقاد بسیاری بی دلیل و بی موقعه کناره گذاشته شده شجاعت تایید حرف خود و حقی که گمان می کرده از اون ناحق شده است را ندارد .

بشنوید: فایل صوتی گفتگوی حجت میرزایی، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری شهرداری تهران

حجت الله میرزایی در مراسم تودیع خود هم از ضمن تشکر از شهردار تهران به دلیل اینکه برای تدوین برنامه سوم پنج ساله شهر تهران به وی اعتماد کرده است، گفت: ما به اردوگاه اصلاح طلبان تعلق داریم و به دنبال اصلاح امور هستیم و هر اتفاقی که در فضای مجازی یا واقعی به قوع بپیوندد به نام همه ما ثبت می شود. در واقع اختلافات درون خانوادگی نباید به بیرون نفوذ کند و ما باید احساسات و هیجانات خود را کنترل و عاقلانه رفتار کنیم تا برای نسلهای آینده شهری خوب و زیست پذیر باقی بگذاریم.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هم بر روال معمول همیشه طی اطلاعیه ای «شنود» در شهرداری تهران را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی فضاسازی‌های رسانه‌ای غیراخلاقی اخیر، به اطلاع عموم می‌رساند اتهام واهی اعمال شنود از طرف شهردار و عوامل شهرداری تهران قویاً تکذیب می‌شود.

باز هم رسانه ها منتشر کننده تهدید شدند و روابط عمومی شهرداری تهران تاکید کرد حوزه حقوقی شهرداری تهران به منظور صیانت از منافع و مصالح جامعه و برخورد با چنین رفتارهای غیرقانونی و خلاف اخلاق، نشر اکاذیب، توهین و افترای وارده را از طریق طرح شکایت در مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد و تا حصول نتیجه از پای نخواهد نشست.

مدت‌ها است که اولین برخورد شهرداری با هر مسئله تهدید و تکذیب است انتظار دیگری نمی رفت. اما انکار سخنانی که صدای آن را همه شنیده اند از معاونی که پرچم اخلاق را به دست گرفته و برای جانشین خود پیام تبریک می فرستد و آرزوی موفقیت می کند و از کنترل هیجانات می گوید کمی بعید بود .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 24مهر1397 ، کدخبر: 14873: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
خود افراد داخل سامان باه مدشمنی دارن همینه هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین