پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان میراث فرهنگی هیچ برنامه ای برای روز ۷ آبان ندارد.وی افزود: چند سالی است ضد انقلاب و عناصر سلطنت طلب به بهانه این روز به دنبال حاشیه سازی و التهاب آفرینی در کشور هستند که نتیجه اینگونه اقدامات مضر، تضعیف میراث فرهنگی بوده و اساسا جنجال آفرینان به تنها چیزی که فکر نمی کنند میراث فرهنگی کشور است.

شعار سال: علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص روز میراث فرهنگی و گردشگری گفت: سازمان میراث فرهنگی هیچ برنامه ای برای روز ۷ آبان ندارد.

وی افزود: چند سالی است ضد انقلاب و عناصر سلطنت طلب به بهانه این روز به دنبال حاشیه سازی و التهاب آفرینی در کشور هستند که نتیجه اینگونه اقدامات مضر، تضعیف میراث فرهنگی بوده و اساسا جنجال آفرینان به تنها چیزی که فکر نمی کنند میراث فرهنگی کشور است.

مونسان در پایان خاطرنشان کرد: برجسته کردن روز ۷ آبان در حالی صورت می گیرد که هنوز صحت و اصالت این روز مورد تردید بسیاری از کارشناسان است و پشتوانه تاریخی دقیقی برای این روز ذکر نشده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 19مهر 97، کدمطلب: 13970719000113، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
باید خجالت بکشند بروند جلوی مقبره کوروش . کسانی که روغن و پوشک و نخود لوبیا و ماکارونی انبار کرده اند،آیا حرفی برای زدن به کوروش و تاریخ هم دارند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
با این فقر فرهنگی دیگه تنها چیزی که برامون میمونه همین تاریخه
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
واقعا دیگه همه یادمون رفته تاریخ و اصالت و قدمتمون

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین