پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۲۴۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
معاون وزیر صنعت در امور صنایع با تاکید بر اینکه حتما در قیمت خودرو تغییر خواهیم داشت، گفت: تغییر در قیمت خودرو بستگی به نظرات کارشناسی سازمان حمایت دارد.
شعارسال: محسن صالحی‌نیا در مورد نحوه قیمت‌گذاری خودرو میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: در ابتدا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان بررسی‌های کارشناسی را بر روی قیمت خودرو انجام می‌دهد و نظرات کارشناسی خود را به ستاد تنظیم بازار انتقال می‌دهد و ستاد تنظیم بازار هم پس از جمع‌بندی قیمت‌ها را ابلاغ می‌کند.

معاون وزیر صنعت در امور صنایع در پاسخ به این سوال که قیمت‌های جدید خودرو از چه زمانی اعمال می‌شود، افزود: با توجه به شرایط اخیر و افزایش نرخ ارز و مواد اولیه سازمان حمایت در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای رقابت به صورت کامل از شمول قیمت‌گذاری خودرو خارج شده است، گفت: این موضوع را باید از خودشان سوال کنید.

صالحی‌نیا اظهار داشت: براساس مصوبه سران سه قوه، ستاد تنظیم بازار اعلام و ابلاغ قیمت کالاهای مختلف از جمله خودرو را براساس نظرات کارشناسی سازمان حمایت انجام می‌دهد که پس از دریافت آن، با تصویب در ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی اعلام می‌شود.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به این سوال که قیمت‌های جدید خودرو از چه زمانی اعمال می‌شود، گفت: تاکنون قیمت‌ خودروهای داخلی براساس نرخ ارز در گذشته، محاسبه شده و هیچ گونه افزایشی قیمتی اعمال نشده است، اما از آنجا که بخشی از قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو وارداتی است، باید سازمان حمایت با توجه به نرخ جدید ارز و افزایش قیمت‌ها نظر کارشناسی خود را ارائه کند.

وی افزود: حتما تغییر قیمت در خودرو خواهیم داشت، اما میزان افزایش قیمت، بستگی به اعلام نظرات کارشناسی سازمان حمایت دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 22 مهر 1397 ، کدخبر: 3970722028 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
خودرو ها شدیدا نیاز به رسیدگی به بازارشون داره


س ی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
ا.ف75
یعنی میخوان مثلا پراید و بکنن 50 تومن ؟
خجالت هم نمیکشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین