پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
یک مقام آگاه گفت: با توجه به وجود ۲۰۰ میلیون دلار پول ایران برای ساخت کشتی کانتینر نزد کره، امید است در سفر رئیس جمهور این کشور به ایران، تکلیف این امر نیز روشن شود.

شعار سال : یک مقام آگاه اعلام کرد: در ارتباط با سفر هیأت کره جنوبی به ریاست رئیس جمهور آن کشور به جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع می رساند در سال 90 کشور کره جنوبی به دلیل تحریم های امریکا علیه ایران با وجود قرارداد ساخت کشتی کانتینر بر برای ایران و دریافت بالغ بر 200 میلیون دلار به عنوان پیش پرداخت، قرارداد ها را خلاف مقررات بین المللی نموده و بازپرداخت پیش پرداخت ها و با ادامه قراردادها را موکول به رفع تحریم نمود.

وی افزود: سوابق امر در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موجود است.

این مقام گفت: پیشنهاد می‌شود در این مذاکرات طبق روش‌های عرف بین المللی ضمن اظهار گلایه خواستار حل موضوع و جبران زیان وارد شده، سپس در مورد همکاری های آینده مذاکرات صورت گیرد.

البته احتمالا از این قبیل موارد در شرکت های دیگر هم وجود دارد.

وی افزود: با توجه به سفر خانم "پارک گئون هی" رئیس جمهور کره جنوبی به ایران و دیدار با رئیس جمهور و فضای برجام ، امید می‌رود، تکلیف 200 میلیون دلار پول پیش پرداخت ایران برای ساخت کشتی کانتینر بر در این سفر روشن شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 1395، کد مطلب: --- : آدرس سایت:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین