پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
نماینده مردم فریمان در مشهد از تماس شبانه برخی با نمایندگان برای استثنا کردن افشانی از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خبر داد.

شعار سال: سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی گفت: برخی از نمایندگان به دنبال استفساریه به جای طرح دو فوریتی برای مستثنی شدن شهردار تهران از این قانون هستند.

وی ادامه داد: اگر قرار به ارائه استفساریه با قید دو فوریتی باشد، باید این طرح دو سوم رای را داشته باشد که چنین چیزی اصولاً در این مجلس اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده فریمان در مجلس تصریح کرد: بیش از 196 رای در موافقت با قانون به کارگیری منع بازنشستگان داده شده است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد. تا جایی که می‌دانم امروز برخی از نمایندگان هم برای این موضوع تلاش کردند که موفق نشدند، امضاهای لازم را جمع کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه این طرح به بیش از 140 امضا نیاز دارد که چنین عددی محقق نخواهد شد و تا الان هم اتفاق نیفتاده است، عنوان کرد: اگر دو فوریت این طرح انجام نشود، استفسار در هر حالتی منافاتی با اجرا ندارد و 26 آبان باید این امر اجرا شود. از دوستان می‌خواهم داوطلبانه از این اقدامات دست بردارند زیرا این اقدامات اثری ندارد.

وی درباره اینکه برخی از نمایندگان شب گذشته از دفتر خود شهردار به سایر نمایندگان زنگ می‌زدند تا آن ها را قانع کنند به این طرح دو فوریتی رای دهند، گفت: متاسفانه این اتفاق خیلی بد است. شهردار تهران برخی از نمایندگان را در اتاق کارشان جمع کرده و از آن جا با همکاران تماس می‌گرفتند که این اتفاق خوبی نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نامه، تاریخ انتشار 1 آبان 97، کد مطلب: 512398،www.namehnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین