پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
پس از افزایش روز شهادت امام حسن عسکری(ع)به تعطیلات رسمی کشور از سوی مجلس،دکتر احمداحمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نوشته کوتاهی در روزنامه جمهوری اسلامی به آن اعتراض کرد.

شعارسال: وی نوشت:مقام معظم رهبری، بر عنوان «اقتصاد مقاومتی» سال گذشته، عبارت «اقدام و عمل» را هم افزودند و انتظار می‌رفت که همه نهادها، از جمله مجلس محترم، در این باب چاره‌ای بیندیشند و راههایی برای اقتصاد مقاومتی جستجو و پیشنهاد کنند، اما دریغا که کار وارونه شد و نمایندگان محترم بجای این که از این همه تعطیلات، دست‌کم ده روز بکاهند یک روز دیگر هم بر آن افزودند.

برادران عزیز! این روزهای کاری سرمایه ملی و مال مردم است و کسی حق ندارد این حق را حتّی به دستاویز مذهبی از مردم بگیرد. رهبری معظم، این همه گاه و بیگاه از زیاد بودن تعطیلات گله می‌کنند، اما باز هم می‌بینیم که هرچند، روزی بر این تعطیلات افزوده می‌شود. کاش دوستان نشان بدهند که حتی در زمان حکومت حدود پنج ساله امیرالمومنین(ع) یک روز تعطیل کاری داشته‌اند؟

آخر چه رابطه‌ای است میان محترم بودن حادثه‌ای و تعطیل کردن کار موظّف کارکنان دولتی؟ چرا باید پزشک عمومی و جراح و پرستار و کارکنان بیمارستان، بیمار را نپذیرند و تعطیل کنند؟ آیا اهمیت رسیدگی به بیماران بیشتر است یا فلان حادثه مذهبی؟ و مگر احترام به حادثه مذهبی با انجام وظائف رسمی منافات دارد که لازم باشد کار موظف را به احترام واقعه مذهبی رها کنند؟ این کار تضییع حق مردم و ناروا است و امید می‌رود خود مجلس محترم و یا شورای نگهبان برای آن فکری بفرمایند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاريخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395، کد خبر: 534415، www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین