پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
بنابر پیش‌بینی هواشناسی از یکشنبه شب در جزایر شمال خلیج فارس، خوزستان و شمال بوشهر و همچنین دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه هم در خوزستان، شمال بوشهر، لرستان، ایلام، جنوب کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و غرب کردستان توفان تندری پیش‌بینی می‌شود.
شعار سال: اواخر وقت شنبه یک سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و فعالیت آن 14 و 15 آبان در نیمه غربی کشور تشدید می‌شود.

 احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان، با اشاره به ورود تدریجی سامانه بارشی از جنوب غرب کشور از اواخر وقت شنبه 12 آبان 1397، تصریح نمود: فعالیت سامانه یکشنبه 1397/8/13 در استان‌های واقع در نوار غربی کشور به شکل افزایش ابر و بارش پراکنده می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود طی این روز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده باران رخ دهد و بعدازظهر یکشنبه در جنوب استان خوزستان وزش باد همراه با خیش گرد و خاک دور از انتظار نمی‌باشد.

وظیفه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه در روز دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 آبان 1397 روی نیمه غربی کشور، در خصوص شدت بارش‌ها گفت: روز دوشنبه شدت بارش در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و روز سه‌شنبه در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان خواهد بود و روز سه‌شنبه بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، استان اردبیل و ارتفاعات آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: روز شنبه و با شدت کمتر روز یکشنبه در سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و روز یکشنبه تمام مناطق خلیج‌فارس و روز دوشنبه غرب خلیج‌فارس را مواج پیش‌بینی نمود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان هواشناسی کشور، تاریخ انتشار: 12 آبان 1397، کدخبر: 1122277 ، www.irimo.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین