پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
استاندار مرکزی : فشار اقتصادی استکبار جهانی اثری در اراده راستین مردم انقلابی ایران ندارد.

شعارسال: نشست مقابله با تحریم ها با حضور استاندار و سایر اعضای این ستاد در محل استانداری مرکزی برگزار شد.

آقازاده در این نشست گفت: استکبار جهانی چهل سال است که ملت ایران را تحریم کرده اما ملت ما قوی تر، استوار تر و با اراده مصمم تری پشتیبان نظام اسلامی و انقلاب بوده و خواهد بود.

آقازاده همچنین به 13 آبان روز شهدای دانش آموز هم اشاره کرد و افزود: دشمنان ما جاهل هستند و هر چه دشمنی آنها زیادتر، عزم ملت ایران هم راسخ تر می شود.

وی تمرکز استکبار را بر جنگ روانی دانست و افزود: مردم ایران با حفظ هوشیاری به شایعات توجه نکنند و مسئولان هم با نظارت بر بازار و اجرای کارهای زیر بنایی به دنبال خدمت به مردم باشند و رسانه ها هم نقش موثر خود را ایفا کنند.

استاندار مرکزی از تشکیل کارگروه های تخصصی خبر داد و افزود: کارگروه سیاسی و اجتماعی به مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، کارگروه زیربنایی و عمرانی با مسئولیت معاون عمرانی و کارگروه مالی و اقتصادی با مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در استان تشکیل می شود تا مسائل پیش امده را با وفاق مدیریت کند.

آقازاده افزود: رصد مداوم بازار و واحد های تولید برای پیشگیری از افزایش قیمت ها بر اثر احتکار، گران فروشی و کمبود مواد اولیه تولید امری ضروی است که تحقق آن لازمه ارائه راهکار های مناسب از طرف مسئولان است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی بهره گیری از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران داخلی از نیازهای استان است که زمینه های آن باید توسط متولیان امر فراهم شود.

همچنین در ادامه این نشست اعضای این ستاد با بحث و بررسی به ارائه راهکار های اقتصادی خود پرداختند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:31آبان1397 ، کدخبر: 2269745: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین