پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: انتظار این رای را داشتم.

شعار سال: مهدی تاج بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید گفت: من 8 سال با این مجمع کار کردم و انتظار این رای را داشتم.

مهدی تاج در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: همه می‌دانند که محمود اسلامیان در این مدت به فوتبال کمک کرده است.

وی در مورد صحبت‌های مصطفی آجرلو که مدعی شد وزیر ورزش از افرادی در انتخابات حمایت کرده که متهم به فساد هستند، اظهار داشت: این مسائل را نه وزیر ورزش، نه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و نه شخص دیگر تائید نمی‌کند که مبنایی بر فساد در فوتبال وجود داشته باشد. این صحبت‌ها درست نیست و شما هم به آن نپردازید.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره اینکه شب گذشته لابی‌هایی انجام شده، گفت: من از لابی‌های شبانه اطلاع ندارم اما من به هر حال با این اعضای مجمع 8 سال کار کردم و از نزدیک همدیگر را می‌شناسیم. همین فردا که بازی‌های لیگ انجام می‌شود باز هم کار با همین اعضای مجمع ادامه خواهد یافت.

وی درباره انتخاب رئیس سازمان لیگ هم تصریح کرد: امروز و فردا سازمان لیگ رئیس خود را می‌شناسد اما هر کسی که به عنوان سرپرست انتخاب شود قطعا با همین اعضای مجمع کار می‌کند. من تا امروز رئیس سازمان لیگ را انتخاب می‌کنم اما یکی از گزینه‌هایم منصور قنبرزاده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین