پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۸۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: وقتی وزیر علوم با صراحت از برنامه دانشگاه علمی کاربردی حمایت می‌کند معنایش آن است که این مسیر در راستای اجرای برنامه‌های این وزارتخانه که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، قرار دارد.

شعار سال : محمدحسین امیدرئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ،‌گفت: اگراقدامات این دانشگاه خارج از قوانین، برنامه‌های وزیر علوم، دولت و منویات مقام معظم رهبری بود حتما تاکنون به ما اطلاع می‌دادند که در حال حرکت خلاف این مسیر هستید، این در حالی است که تمامی کارهای صورت گرفته در دانشگاه علمی کاربردی طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و ویژه آموزش عالی است.

وی افزود: ارتقای کیفیت افزایش نظارت‌ها و ماموریت‌گرایی و تاکید بر داشتن محیط کار در دانشگاه علمی کاربردی یکی از موضوعاتی است که طبق نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: وقتی وزیر علوم با صراحت از برنامه دانشگاه علمی کاربردی حمایت می‌کند معنایش آن است که این مسیر در راستای اجرای برنامه‌های این وزارتخانه که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد:دانشگاه جامع علمی کاربردی بعد از 26 سال از تاسیس آن با آنکه تا چندی پیش حتی یک مرکز رسمی و ثبت شده نداشت اما اخیرا 51 مرکز آن دارای اساسنامه رسمی شده‌اند به طوری که اساسنامه آنها به تصویب این دانشگاه و سپس وزارت علوم رسیده است.

امید افزود: این مراکز علمی کاربردی با تایید اساسنامه‌شان می‌توانند برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای آینده خود، جذب دانشجو، دریافت تسهیلات دولتی و امتیازات پیش‌بینی شده از طریق قانون مانند امتیازات و تسهیلات آب، برق، گاز و وام بانکی به مانند سایر موسسات آموزشی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک موسسه آموزشی دارای اساسنامه تایید شده است قطعا مقید به رعایت قانون هم خواهد بود ولی اگر تخلفی کند در چارچوب آن قانون برخورد لازم با آن خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ 20 آبان 97، کد مطلب:13970811000484 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
م.آ75
گاهی اوقات افراد مجبور به کارهایی هستن که قدرت کنار زدنشون رو ندارن مثل مراکز عملی و کاربری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.آ75
من کلا و اصولا با این دانشگاه که بیشتر بیکار پروژ هستش مشکل دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین