پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۳۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: بحث کیفیت گرایی آموزش‌ها را به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و قدم‌های محکمی در این زمینه برداشته‌ایم.

شعار سال: سعید فرح بخش شامگاه یکشنبه در جمع روسای مراکز علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه در سال جاری مطالب مربوط به ۱۰ تا ۱۲ رویداد خبری از دانشگاه علمی کاربردی لرستان در رسانه ها منتشر شد، اظهار داشت: این موضوع در تاریخ دانشگاه علمی کاربردی لرستانبی سابقه است؛ چند میزگرد و گفت و گوی خبری در سیمای مرکز لرستانداشتیم و حضور رسانه ای دانشگاه در مطبوعات چشمگیر بود.

وی با بیان اینکه رسانه های مکتوب سطح استان انواع خبرهای دانشگاه را منتشر کرده اند وخبرگزاری ها نیز در انتشار اخبار همکاری ویژه داشته اند، بالغ بر۲۰۰ تا ۳۰۰ مورد خبر از رویدادهای دانشگاه علمی کاربردی در مطبوعات لرستان انتشار یافته است، تصریح کرد:تلاش داشته ایم فعالیت های دانشگاه مطرح شود، از این جهت که اهمیت دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارت محور در اذهان عمومی جای خود را پیدا کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان یادآور شد: همچنین افکار مسئولین استان که در گذشته توجه چندانی به این دانشگاه نداشتند، امروز تغییر کردهو الان حضور دانشگاهدر جلسات مختلف استان مطرح می شود.

فرح بخش با تاکید بر اینکه ما در راستای سیاست های دانشگاه قدم های بلندی برداشته ایم که به مدد و حمایت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده است، افزود:بحث کیفیت گرایی را به صورت جدی دنبال کرده ایم وقدم های محکمی برداشته ایم و در جلسات مختلف مرتب از روسای مراکز خواسته ایم به کیفیت گرایی و موضوع ماموریت گرایی مراکز توجه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 آذر 97، کد مطلب: 4474264: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
س.ح75
بابا اصلا مگه کسی که میرهدانشگاه علمی کاربردی براش مهمه کیفیت دانشگاه چطوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین