پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
چرا باید بچه های ما ساعت ها پای سریال های کره ای بنشینند و تاریخ ساختگی کشور بیگانه را به دقت و مشتاقانه ببینند و درک کنند اما از قهرمانان خود بی خبر باشند!!
شعار سال : چرا باید بچه های ما ساعت ها پای سریال های کره ای بنشینند و تاریخ ساختگی کشور بیگانه را به دقت و مشتاقانه ببینند و درک کنند اما از قهرمانان خود بی خبر باشند!!

** نمایشنامه نویسان کشور کره بی شک، اساطیر ایران و قهرمانان ایرانی را مطالعه کرده اند وقتی  گی بک قهرمان قلمرو  بکجه زن و بچه های خود را از دم تیغ می گذراند تا بدون وابستگی های دنیوی تمام قد از کشور خود در برابر بیگانگان دفاع کند، فرزندان ما نمی دانند که 700 سال پیش از تاریخ ساخت این سریال، سلطان جلال الدین خوارزمشاه بچه های خود را به رود سند انداخت و در پی آن مادران و شاهبانوان نیز بی نگفت خود را به دهان کف آلود  رود سند انداختند تا سلطان، بی هراس اسارت ناموس و خانمان، با  غولان مغول تا پای جان بجنگد!

** آیا رشادت های  سلطان جلال الدین ها، پاکدامنی  سیاووش ها، وطن دوستی رستم های دستان، پایمردی فرامرزها، جان نثاری خاندان های گودرزیان،  ظلم ستیزی بابک ها، طغیان و شورش  مزدک ها و هزاران قهرمان ایرانی از  آرش ها تا  نادرها نمی توانست سوژه هایی برای ساخت  سریالهای تلویزیونی وطنی قرار بگیرد؟

** چرا سیمای ایران نمی تواند از قهرمانان ملی ایران فیلم بسازد!؟
چرا با داشتن این همه قهرمان مثبت در تاریخ واقعی ایران که می توانند روح وطن دوستی، آزادگی، پاکدامنی، دلاوری، راستگویی و....را در کالبد ایرانیان بِدَمَند، سیمای ایران دارد  آب به آسیاب دشمن می ریزد و  موج کره ای در کشور ایجاد می کند!؟

** اگر صدا و سیما مخاطب ندارد توجیهی نمیشود که برای کسب مخاطب و سرگرم کردن مردم، فیلم های کره ای را نمایش بدهد.

** فرزندان ما  بی شناسنامه شده اند و این قصه، قصه ی تلخی و این درد، درد سنگینی است.

** اقتدار ایران به دلبستگی ایرانیان به کشور ایران و مردم ایران است. همه ی  اقتدار ایران به لوله های کلفت توپ ها و تانک ها و یا سرنیزه های سربازان نیست البته لازم است اما کافی نیست!

** کشور کره دارد تاریخ سازی می کند!  ترکیه گنده کاری های سلطان سلیمان را تطهیر می کند! تمام کشورها به نوعی به نمادها و انگارها و الگوهای ملی خود می پردازند.

** چه بر سر ما آمده است که تاریخ کشور خود را تخریب می کنیم و بزرگترین  امپراتوری تاریخ جهان،  ایران کهن را درحد طرح مسئله هم نمی دانیم!

** از نمایندگان شریف مردم کمک می خواهیم که آستین های غیرت و وطن دوستی را بالا بزنند و به عنوان یک شاخص تقویت  امنیت ملی و حفظ  یکپارچگی و انسجامِ ملت ایران به تاریخ ایران و نقاط مثبت و غرورآفرین تاریخ ایران بنگرند و سیمای ملی را مجاب کنند تا به فرهنگ و تاریخ و شناسنامه ی ایرانیان به شکل جدی بپردازد!

** اگر قرار است  صدا و سیما را به چشم دانشگاه ببینیم محتوای این دانشگاه باید هم اسلامی و هم ایرانی باشد!

** امروز احساس می شود این دانشگاه غیر بومی است! چقدر خالی از مفاهیم ایران اسلامی است!

** تا بیش از این دیر نشده است به همه مسئولان و دلسوزان ایران اسلامی هشدارمی دهیم صدا و سیما و برنامه ها و تولیدات و محتوای درسی این دانشگاه را دریابند!


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین