پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
جدای از سمت معاونت امور شرکت های هلدینگ تاپیکو و سرپرستی شرکت پتروشیمی فن آوران، فرشاد اسفندیاری در حال حاضر، عضو هیأت مدیره مجتمع پتروشیمی بدر شرق چابهار هم هست.

شعارسال: فرشاد اسفندیاری معاون نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت، گازو پتروشیمی تامین، به صورت همزمان به سمت سرپرست شرکت پتروشیمی فن‌آوران هم منصوب شده است.

اسفندیاری البته این سمت مهم خود را مدیون حکمی است که همین چندی قبل محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو برای او صادر کرده است. جدای از دو سمت مذکور، فرشاد اسفندیاری در حال حاضر، عضو هیأت مدیره مجتمع پتروشیمی بدر شرق چابهارهم هست!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چندی قبل، لیست 1200 نفره اعضای هیات مدیره 550 شرکت زیرمجموعه این وزارتخانه را افشا کرده که این لیست نشان می‌دهد که تعدادی از مدیران وحتی اعضای هیات مدیره تامین اجتماعی و حتی صندوق بازنشستگی کشوری ماده ۲۴۱ قانون قانون تجارت را دور زده‌اند.

همان ماده قانونی که بر اساس آن، هیچ فردی نمی‌تواند اصالتا یا به نمایندگی از شخص حقوقی، همزمان دربیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا موسسات عمومی غیر دولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره انتخاب شوند.

گفتنی است متخلفان باید علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور هم محکوم شوند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 20آبان 1397 ، کدخبر:2115733 www.90eghtesadi.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
م.م77
ما قانون های خوبی داریم ولی کسی نیست رو ی قانون ها نظارت کنه
مثلا یه قانون چند سال پیش تصویب کردن راجب چند شغله ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین