پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۸۷۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا نسبت به موفقیت سازوکار اروپا برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه بخش نفت و بانکی ایران ابراز تردید کرد.
شعارسال: یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا نسبت به موفقیت سازوکار اروپا برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه بخش نفت و بانکی ایران ابراز تردید کرد.

سیگال ماندلکر، معاون تروریزم و اطلاعات مالی خزانه داری آمریکا در مورد امکان موفقیت کشورهای اروپایی نسبت به توسعه یک «مکانیزم ویژه» جهت تداوم انتقال پول به ایران بدون استفاده از سیستم مالی آمریکا ابراز تردید کرد و گفت: «من در مورد مکانیزم ویژه اروپا هیچ نگرانی ای ندارم و معتقدم که ما مکانیزم های بیشتری را خواهیم یافت که می توانیم با استفاده از آنها با هم کار کنیم...من قویا معتقدم که ما یک تصویر مشترک با متحدان اروپایی مان» در رابطه با تهدیدات ایران داریم.

اتحادیه اروپا هفته گذشته اعلام کرد، پس از وضع دور جدید تحریم های آمریکا، تلاش های خود جهت یافتن راه حلی برای ادامه تجارت با ایران را سرعت بخشیده است. دولت امریکا خاطر نشان کرده که صدها شرکت بین المللی طرح های خود برای همکاری با ایران را متوقف کرده اند و این نشان می دهد که این شرکت ها منتظر راه حل اروپا نیستند.

ماندلکر که در لندن با خبرنگاران سخن می گفت، قرار است با همتایان خود و همچنین فعالان بخش خصوصی در برلین، پاریس و رم دیدار و گفت وگو کند. وی افزود، من حامل این پیام روشن هستم که دولت امریکا تلاش ها برای دور زدن تحریم ها را تحمل نخواهد کرد. «ما کاملا روی بستن تمام راه های انتقال درآمدی هستیم که حکمت ایران برای تامین مالی فعالیت های بی ثبات کننده خود در سراسر جهان از آن استفاده می کند.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 22 آبان 1397 ، کدخبر: 3970822061 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
اروپا رسما سرکارمون گذاشته ما هم دلمون رو به اینا خوش کردیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
م.آ75
کاش این خبر مسئولین محترم هم ببینن و توهم موفقیت آمیز بودن برجام رو نداشته باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
م.م77
اصن راه اندازی این مکانیزم از سوی اروپا بولفی بیش نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین