پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
اتحادیه های تعاون روستایی ایران و اتحادیه اروپا در بخش کشاورزی می توانند از طریق سرمایه گذاری های مستقیم و غیر مستقیم پیوند محکمی برقرار کنند.
شعارسال: دکتر حسین شیرزاد ،مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این مطلب در همایش مشترک توسعه همکاری های کشاورزی، استاندارد ها و تجارت مواد غذایی و کشاورزی میان ایران و اتحادیه اروپا گفت: شبکه تعاونی روستایی ایران به سرمایه نیاز دارد و این سرمایه از طریق سرمایه گذاری های مستقیم توسط تعاونی های اتحادیه اروپا و همچنین از طریق بانک ها قابل تامین است.

دکتر حسین شیرزاد در عین حال خواستار همکاری تعاونی های کشاورزی ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انتقال دانش فنی و همچنین بازار محصولات کشاورزی شد.

وی افزود: شبکه های تعاون روستایی ایران با پیوند با بازارهای جهانی و منطقه ای می تواند به توسعه ارتباطات تجاری و تکنولوزی های نوین دست یابد.

شیرزاد اظهار داشت: در حال حاضر ما تحت شدیدترین تحریم های دولت آمریکا قرار داریم و دولت ترامپ عقیده دارد با این تحریم های ظالمانه می تواند به اقتصاد ایران ضربه بزند، اما ما کشوری هستیم که در بزنگاه های تاریخی نقش حیاتی خود را ایفا می کنیم.

وی استانداردهای نو، کدکس، زنجیره تولید غذا، بهداشت مواد غذایی و توسعه بازار را از زمینه های مهم همکاری میان اتحادیه تعاونی های کشاورزی ایران و اتحادیه اروپا دانست.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: شبکه تعاونی روستایی ایران ظرفیت های زیادی برای همکاری با اتحادیه اروپا به منظور جبران خلاءهای کشاورزی و غذا را دارد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 28 آبان 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین